Het hartverwarmende ‘Made in Italy’ vertelt het verhaal van de Londense kunstenaar Robert die met zijn - van hem vervreemde - zoon Jack afreist naar Toscane om het huis dat ze van hun echtgenote en moeder hebben geërfd te verkopen. Tot hun teleurstelling treffen ze de eens zo schitterende villa compleet verwaarloosd aan. Terwijl Robert en Jack het huis in volle glorie herstellen, werken vader en zoon ook aan hun relatie. 

Deze film gaat 8 oktober pas in première maar is exclusief tijdens de drive-in alvast te zien!
 
Over Dutch Media Week
Dutch Media Week toont de ontwikkeling van de media en de impact ervan op mens en maatschappij. Van 3 tot en met 11 oktober belichten, stimuleren, promoten en vieren we vele prachtige ontwikkelingen en initiatieven van de Nederlandse media. Dit jaar voor het grootste deel online met interessante workshops, talkshows en symposia maar ook via een grootse drive-in bioscoop op het Media Park! 

De drive-in biedt plaats voor 80 auto’s. De kosten per auto zijn € 25,-. Tijdens het bestelproces kan je kiezen of je een ticket koopt met je eigen auto of - voor degene die geen eigen auto hebben - inclusief huurauto. Ook kan je middels het dropdown menu kiezen uit een regulier ticket of een ticket inclusief snackpakket. Klik hier voor meer informatie over de drive-in.

Speeltijden & tickets

Woensdag 7 oktober

Modal Title

Any content could go in here.

×