Veelgestelde vragen

Coronavirus

Zijn jullie open en gaat het programma gewoon door?
Kan ik de voorstellingen ook online of thuis bekijken?
Hoe wordt de (film)zaal geventileerd?
Hoe gaat Filmtheater Hilversum om met mondkapjes?
Hoe kan ik op de hoogte blijven van alles omtrent de laatste veranderingen?
De bar is gesloten, mag ik mijn eigen consumpties meenemen?
Ik heb kaarten voor een voorstelling die is gecancelled door de maatregelen. Wat kan ik doen?
Wij komen met meerdere personen. Kunnen we naast elkaar zitten?

Online kaartverkoop

Hoe werkt het online kopen van een kaartje?
Hoe koop ik een kaartje met korting, bijv. omdat ik een CJP pas heb of 65+ ben?
Wat zijn e-tickets?
Bij het invoeren van mijn e-mailadres krijg ik een foutmelding, bijv. ‘Ongeldig e-mailadres’. Wat moet ik doen?
Mijn aankoop is mislukt. Wat nu?
Hoe kan ik online betalen?

Algemeen

Ik heb kaarten gekocht maar ben onverwacht verhinderd. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Kan ik mijn reeds gekochte tickets omboeken?
Ik had tickets voor een voorstelling die is komen te vervallen. Krijg ik mijn geld terug?
Kan ik kaartjes reserveren?
Hoe kan ik betalen bij de kassa?
Hoe kan ik betalen bij de bar?
Ik heb een vrijkaart. Hoe kan ik deze inwisselen tegen een filmticket?
Hoe wordt de (film)zaal geventileerd?
Is er airco in de filmzalen?
Waarom gaat het filmprogramma niet verder dan woensdag?
Is Filmtheater Hilversum rolstoel-toegankelijk?
Mag ik eigen consumpties nuttigen in de foyer en in de filmzaal?
Ik zie geen rij- en stoelnummer op mijn ticket. Hoe kan dat?

Cineville

Wat is Cineville?
Kan ik online een kaartje met mijn Cinevillepas boeken?
Kan ik in het theater aan de kassa een ticket boeken met mijn Cinevillepas?
Wat is de Cineville zuil? En waarom is het scannen van mijn ticket aan de zuil verplicht?

Picl

Wat is Picl?
Welke films kan ik zien via Picl?
Wat kost het om via Picl een film te kijken?
Hoe kan ik een film kijken via Picl?
Kan ik de film ook op mijn tv kijken?

Modal Title

Any content could go in here.

×