Filmtheater Hilversum is al veertig jaar dé plek voor kwaliteitsfilm in de mediastad. We zijn gevestigd in ons eigen moderne, open gebouw met drie filmzalen, de online filmzaal Picl en met kleinschalige horeca in het centrum van Hilversum. Met dagelijks minimaal twaalf voorstellingen ontvangen wij meer dan 140.000 bezoekers per jaar. Er wordt gewerkt aan plannen voor uitbreiding van onze locatie aan het Herenplein.

Filmtheater Hilversum heeft een stevige positie verworven binnen de filmtheaters in Nederland. Naast het actuele aanbod van kwaliteitsfilm organiseren we vele specials, openluchtvoorstellingen en een eigen Filmfestival.

De organisatie bestaat uit een bestuur en een team van vijf vaste medewerkers en ruim 130 vrijwilligers. De inzet van al deze enthousiaste mensen samen zorgt ervoor dat bezoekers zich welkom voelen en zowel het filmaanbod als de goede sfeer waarderen. Door het vertrek van onze collega zijn we op zoek naar een proactieve en ervaren:

 

Medewerker Marketing, Publiciteit en Communicatie
voor 32 uur per week

 

Jouw functie
Je komt te werken in een klein en betrokken team waar iedereen zich naast de eigen primaire verantwoordelijkheid inzet voor het brede succes van het Filmtheater. Hiërarchisch valt jouw functie direct onder de dagelijkse leiding van de Zakelijk Leider. Functioneel werk je intensief samen met onze Programmeur die verantwoordelijk is voor de marketing & publiciteit van het Filmtheater.
Jouw primaire werkzaamheden richten zich op succesvolle publiciteit, marketing en communicatie van Filmtheater Hilversum met een duidelijke focus op social media, online marketing en het genereren van extra publiciteit voor ons programma met meer dan 5.000 voorstellingen per jaar. Daarnaast verricht je marktonderzoek naar de wensen en behoeftes van onze doelgroepen en coördineer je publieksonderzoeken.

 

Wat ga je doen?

  • Het schrijven van wervende teksten voor onze maandelijkse filmkrant, website, persberichten
  •  Content creatie voor social media
  •  Content management voor onze website 
  •  Verzorgen van digitale (en fysieke) mailingen, zoals onze wekelijkse nieuwsbrief, filmclub mailing, etc.
  •  Interne communicatie m.b.t. het programma
  • Uitvoeren van diverse publiciteitswerkzaamheden voor onze specials als onze talkshow Hilversum in Gesprek, Movies that Matter on Tour en bijvoorbeeld events als onze Film By Night openluchtvoorstellingen, ons filmfestival en films voor specifieke doelgroepen
  • Bewaakt in nauwe samenwerking met de programmeur de huisstijl in alle uitingen en door alle bedrijfsgeledingen
  • Inventariseren en analyseren van de wensen en behoeftes van onze doelgroepen
  • Coördineren van publieksonderzoeken
  • Backoffice beheer van ons kassasysteem (Active Tickets)

 

Wie ben jij?

  •          Je hebt affiniteit met cultuur en film in het bijzonder
  •          Je voelt je als een vis in het water op social media en weet deze strategisch in te zetten
  •          Je hebt een vlotte pen en weet daarmee mensen te enthousiasmeren
  •          Je bent initiatiefrijk, creatief en zelfstandig
  •          Je bent flexibel, accuraat en deadlines schrikken je niet af
  •          Je hebt gevoel voor cijfers en statistieken
  •          Je werkt graag samen en je bent sociaal vaardig
  •          Je hebt HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  •          Ervaring met Photoshop en of InDesign is een pré
  •          Je bent goed op de hoogte van de ontwikkelingen op jouw vakgebied
  •          Affiniteit met ticketing en kassa-systemen is een pré

 

Wat hebben we je te bieden?
Een uitdagende functie op een inspirerende plek voor 32 uur per week waar veel ruimte is voor eigen inbreng. Wij bieden je een jaarcontract met intentie tot verlenging. Salariëring is marktconform de culturele sector.

We horen graag van je!

Stuur je motivatiebrief en CV - vergezeld van een relevant voorbeeld waaruit jouw vlotte pen en creativiteit blijken - uiterlijk 3 januari naar info@filmtheaterhilversum.nl o.v.v. Vacature Medewerker Marketing t.a.v. Luc Freijer.

De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 11-15 januari 2021.




Deel dit bericht:

Modal Title

Any content could go in here.

×